Την Τρίτη 21/10/2025 και ώρα 12:00 μ.μ. πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον Διοικητή του Νοσοκομείου Καρδίτσας, κ. Παπαγεωργίου Σταύρο. Αρχικά τα μέλη της Διοικητικής Επιτροπής του Επιμελητηρίου Καρδίτσας που αποτελούνταν από τον Πρόεδρο κ. Ζυγογιάννη Κωνσταντίνο , τον Ά Αντιπρόεδρο κ. Λαμπρόπουλο Κωνσταντίνο και τον Β΄ Αντιπρόεδρο κ. Παπαδάκο Πέτρο , ευχήθηκαν καλή και δημιουργική θητεία στον κύριο Διοικητή.
.
|
![]() |
||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||
|
Το αεροδρόμιο
Μια ξανθιά πάει με τον αρραβωνιαστικό της να δουν ένα σπίτι που θέλουν να αγοράσουν. Καθώς μελετούν το σπίτι ο αρραβωνιαστικός λέει στον μεσίτη: – Ωραίο το σπίτι και σε καλή τιμή. Αλλά παρατηρώ ότι βρίσκεται κοντά σε αεροδρόμιο. Δε θα’ χει πολύ θόρυβο; – Θα έχει, αλλά ύστερα από μια βδομάδα θα τον συνηθίσετε και δεν θα έχετε πρόβλημα, του απαντάει ο μεσίτης. Και η ξανθιά λέει αποκρινόμενη και στους δύο: – Αχ να το πάρουμε αγάπη μου και δεν πειράζει, την πρώτη βδομάδα, μένουμε σε ξενοδοχείο! |
|
Γιατί θέλουμε η πένα μας να γράφει την αλήθεια.
Η δημόσια ενημέρωση είναι καθήκον ενός δημοσιογράφου. Η ομάδα μας έχει ως σκοπό τον ελεύθερο λόγο άνευ κινήτρων. Η πένα μας έχει όνομα!